Jaarthema Fit en fun

20240814

En of we er zin in hebben?! Ons jaarthema voor 2024-2025 is “Fit en fun”! We gaan er helemaal voor: van 1 september tot en met 30 juni zullen we springen, dansen, rollen, stappen, sporten… Je zal het horen, zien, voelen en wie weet zelfs ruiken en proeven! Dit wordt een – hoe kan het ook anders – heel actief jaarthema! We leren ook Fit en Fun kennen. Twee vrolijke vrienden die ons zullen meenemen in alles wat te maken heeft met bewegen.
Wij willen ons onderscheiden als een bewegingsgezinde school. Wij geloven dat ons fit voelen onmisbaar is om ons goed te voelen. Dan kan de fun beginnen!  Van bewegend leren tot kwalitatieve lessen bewegingsopvoeding, van uitstappen en actieve verplaatsingen tot onze bewegingsvriendelijke speelplaats, van gezonde voeding tot een gezonde houding… Allemaal zaken waar we samen extra zullen op inzetten!
Ons schoolfeest zal ook dit jaar de apotheose worden van dit jaarthema. Begin maar te trainen…!

Voor de “Dag van de sportclub’ maakten we dit filmpje. Zo weet je voor altijd dat je op Twinkel overal kunt sporten… 🙂

Speel jij met ons mee >>