Wie is wie

Het team

Ons team is bruisende en evenwichtige mix van persoonlijkheden en competenties met één gemeenschappelijk doel: samen onze visie vertalen naar onze onderwijspraktijk voor alle kinderen. Ook als team willen we er voor elkaar zijn.

Leerlingenraad

De leerlingenraad komt vijf keer samen per schooljaar. Uit nest Griet en nest Els worden vertegenwoordigers gekozen. Zij vertegenwoordigen alle kinderen van de school.

De leerlingenraad geeft feedback over het schoolbeleid en brengt nieuwe ideeën aan. Zij werken leuke acties uit voor klein en groot.

Samenwerking tussen ouders en school

Het oudercomité is een gedreven en erg fijne groep ouders die zich belangeloos inzet voor de school. De basisdoelstelling van het oudercomité is het bevorderen van de samenwerking tussen ouders en school

Schoolraad

De schoolraad is een officieel participatieorgaan waarin personeelsleden, ouders en vertegenwoordigers uit de lokale gemeenschap een stem hebben in het dagelijkse reilen en zeilen van de school.