VCLB

Elke school werkt samen met een Vrij CLB Meetjesland.

Voor onze school is dit:
Vrij CLB Meetjesland
Visstraat 14 – 9900 Eeklo
info@vclbmeetjesland.be
www.vclbmeetjesland.be

Openingsuren

Wanneer is het CLB open?

• Elke werkdag van 8u30 tot 12u en van 13u tot 16u30 (op maandag tot 17u).

Wanneer is het CLB gesloten?

• Op zaterdagen en zondagen
  • Op wettelijke en decretale feestdagen (te raadplegen op https://www.feestdagen-belgie.be/ )
  • Van 15 juli tot en met 15 augustus
  • Tijdens de kerstvakantie en paasvakantie: beperkte openingsdagen worden in overleg met andere CLB’s bepaald (te raadplegen op www.vclbmeetjesland.be en via affichage aan gebouw)

Het CLB contacteren

Hoe contacteer ik het CLB?

• Afspraken buiten de openingsuren kunnen enkel na afspraak.
  • Buiten de openingsuren kan je een boodschap inspreken op het antwoordapparaat.
  • De CLB-contactpersoon is regelmatig aanwezig op de school.
  • Meer info over de aanwezigheid van het CLB kan je navragen bij de school.
  • Op www.clbchat.be kan je een anoniem chatgesprek hebben met een CLB-medewerker: bij CLBch@t kan je met elke vraag terecht en wordt er verder met jou bekeken hoe je best geholpen wordt.
  • Voor vragen over een studierichting kan je ook al eens kijken op www.onderwijskiezer.be

Sophie Steyaert is de contactpersoon van het Vrij CLB Meetjesland voor onze school. Je kan haar bereiken via e-mail.